úterý 8. dubna 2014

Gabriella Salvete Sugar Enamel

zdroj obrázku: http://denikcynickepesimistky.blog.cz/

Už když jsem poprvé viděla fotku této naštěstí nelimitované Sugar edice od "Gábiny", jsem věděla, že se stane součástí mé sbírky. Laky mají vypadat jako pocukrované, protože jsou v nich malé bílé puntíky. Pořád jsem ale nevěděla, kdy má přijít k nám do obchodů. A pak jednoho krásného slunečného dne jsem se byla projít po Praze a potřebovala jsem deodorant, tak jsem zašla do Mye na Národní. A to bych nebyla já, abych se nezastavila u dekorativky. No a tam byly. Všechny barvy. Dva stojánky. Takže nastalo jediné dilema a to, jakou barvu si koupím.


Rozhodla jsem se pro barvu 05 True Love. Moc se mi líbily i ty pastelové barvy, ale nechtěla jsem riskovat ak by vypadaly na mých bílých prstech....



A asi jsem se rozhodla správně, barva je moc hezká a slušivá, taková tmavě růžová až nafialovělá. Štěteček je klasický a díky skvělé konzistenci se super nanáší. Byla jsem až překvapená, že vůbec nedělá šmouhy nebo bubliny. Schne tak průměrně. Na sytou barvu stačí jedna vrstva, ale mnohem lépe vypadají dvě vrstvy. Je tam více těch bílých puntíků :). Výdrž je celkem slušná .


Vaše Nik

Žádné komentáře:

Okomentovat