neděle 18. října 2015

Podzimní nezbytnosti

Podzim je moje nejoblíbenější roční období. Asi je to tím, že mám narozeniny v listopadu, a tak mám na něj samé krásné vzpomínky. Proto mám plno podzimních nezbytností.


Něco pleteného
Léto je nenávratně pryč a teploty se řítí dolů. Sluníčko nás na dlouhou dobu nezahřeje, a proto je absolutně nezbytné se zahřát něčím jemňoučkým a krásňoučkým. Moji oblíbenci pro tento rok je tmavěmodrý obrovský svetr na lenošení v posteli, vínový svetr do školy , bílá deka a černá beannie, která z jakéholiv outfitu udělá stylovou záležitost.



Něco lenošivého
Miluji knihy a filmy a miluji čaj! Skutečnost, že podzim člověk může beztrestně a bez výčitek provozovat dvě takto úžasné věci zároveň, dělá z podzimu nejlepší období z celého roku. Když si k tomu ještě zapnete takový krásný světelný řetěz a dáte si ho někam, kde na něj uvidíte, budete mít podzimní pohodu jako z filmu.


Něco tmavého
Tak tedy když už se rozhodneme vylézt z postele a vypadat krásně, podzim je ideální čas na nošení tmavých rtěnek i laků na nehty. Na obrázku jsou moje nejoblíbenější podzimní odstíny. (Rimmmel - Cutting Edge a Basic - tmavě fialová). Co se týče laku na nehty, tak tento od S-he velice doporučuji, je to super kvalita za dostupnou cenu, vydrží dlouho, má skvělý štěteček a kryje bezchybně.


Něco voňavého
Provoněný podzim, ať už vonnou svíčkou nebo parfémem, je pro mě nezbytností. Letos jsem vsadila na parfém a zamilovala si tento. Oscar de la Renta: Live in love je mým novým oblíbencem a nic mě nepřipraví na den tak, jako sprška tímto miláčkem.Na fotce pózuje spolu s mým tmavomodrým svetrem ze začátku článku.


Něco svítivého
Už jsem se zmiňovala o svých žárovkách doma, teď už jsme se ale namalovali a navoněli a můžeme vyrazit do podzimní krajiny plné barev, a protože už se začíná brzy stmívat, už kolem šesté večer si lze vychutnávat osvětlenou Prahu (nebo jiné krásné krajiny). A pokud vám tato světélka nestačí vřele doporučuji Signal festival, který se romantickými paprsky světel jen hemží a už se díky tomu přidal k mým nezbytným tradicím podzimu.


Toto jsou všechny moje nezbytnosti, bez kterých rozhodně podzim nepřežiju. Takže si jdu udělat čaj, zabalit se do deky a číst rozečteného Pána prstenů. 

Vaše Nikča

4 komentáře:

  1. Hezký článek a souhlasím - kniha, filmy a čaj, to nejlepší na podzimu :-))
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle článek je úplně jako bych ho psala já- taky mám nejradši podzim, narozeniny v listopadu, mám oblíbený všechno, co ty (až na ten parfém, ten jsem ještě neočichala :)) a navíc jsem taky Nikča :D Co k tomu můžu dodat? Souhlasím se vším a moc se mi líbí fotky :)

    OdpovědětVymazat